Dwa różne światy, które Judith zbudowała na tajemnicach, kłamstwach i ciągłych podróżach, powoli wymykają się spod kontroli. Ta misterna układanka, w której nawet na pytanie o imię nie ma prostej odpowiedzi, zaczyna się sypać. Ale Judith, nie zważając na nic, decyduje się dalej brnąć w tę niebezpieczną grę. Do czego jest w stanie się posunąć, żeby zachować dwa odrębne życia?
Po seansie 14.06 w ramach otwarcia Przeglądu Nowego Kina Francuskiego zapraszamy na spotkanie z reżyserem.
------
ANTOINE BARRAUD – biografia
Antoine Barraud wyreżyserował swój pierwszy film krótkometrażowy Monstre w 2004 roku. Następnie w 2005 roku zrealizował Déluge, a w roku 2007 Monstre Number Two. Wszystkie trzy filmy były pokazywane na wiodących francuskich i międzynarodowych festiwalach filmów krótkometrażowych. Później zrealizował kilka eksperymentalnych dokumentów o innych reżyserach, takich jak Kenneth Anger, Shūji Terayama i Kôji Wakamatsu.
Razem z Claire Doyon był współreżyserem filmu krótkometrażowego Son of a Gun z 2011 roku, równocześnie współprodukując średni metraż Madam Butterfly w reżyserii Tsaia Ming-Lianga, który był dystrybuowany na całym świecie.
W 2012 roku wyprodukował ostatni film Stephena Dwoskina Age is… oraz wyreżyserował swój pierwszy film pełnometrażowy pt. Les Gouffres z Natalie Boutefeu i Mathieu Amalrikiem w rolach głównych (produkcja Les Films du Bélier). Oba filmy miały swoją światową premierę w 2012 roku na Festiwalu Filmowym w Locarno.
W 2015 roku wyreżyserował swój drugi film pełnometrażowy Portrait of the Artist z Bertrandem Bonello, Pascalem Greggorym i Jeanne Balibar w rolach głównych. Film był prezentowany na Berlinale w 2015 roku. W tym samym roku przez swoją własną firmę producencką House on Fire wyprodukował również film The Ornithologist w reżyserii Portugalczyka João Pedro Rodriguesa (nagroda dla reżysera na festiwalu w Locarno w 2016 roku) oraz wspólnie z Tamara Films Cassandro, the Exotico! w reżyserii Marie Losier (selekcja ACID, Cannes 2018).
Sekret Madeleine Collins to jego trzeci film pełnometrażowy.